آموزش پنل مدیریت Lms.Ir – شاگردان

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

 

در این قسمت ، با زدن دکمه “افزودن شاگرد به مرکز” میتوانید لیست شاگردان را به مرکز اضافه کنید و یا لیست شاگردان را به صورت فایل اکسل بارگزاری کنید

 

منظور از شاگردان مرکز در واقع کلیه دانش آموزان / دانش جویان / هنر جویان یا … مرکز آموزشی است . شما با کلیک بر روی انتصاب شاگرد به مرکز آموزشی

با شش فیلد روبرو میشوید که به شما پیشنهاد میکنیم برای راحتی مدیریت دانش آموزان در بخش های مختلف که در بخش های بعدی با آن ها روبرو میشوید مانند مدیریت شاگردان در دوره ها/ کلاس ها ، تمامی فیلد ها را با دقت لحاظ بفرمایید .

کاربر شاگرد به محض اضافه شدن توسط مدیر مرکز آموزشی ، درخواست عضویت در مرکز آموزشی را در پنل آموزش مشاهده خواهد کرد . دقت بفرمایید که کاربر شاگرد باید با همان شماره ای که مدیر مرکز در سامانه ثبت کرده حساب کاربری داشته باشد و یا با همان شماره که مدیر مرکز ثبت کرده حساب کاربری جدیدی ایجاد نماید . بنابراین در تکمیل اطلاعات دقت بفرمایید .

 

اما قابلیت بسیار عالی سیستم lms.ir در این بخش اضافه نمودن شاگردان از طریق بارگزاری فایل اکسل میباشد .

برای این کار شما باید افزودن اطلاعات از اکسل را فعال سازی کنید و بعد نمونه اکسل را دانلود کنید و بعد تکمیل فایل اکسل

علامت سنجاقک را کلیک نمایید

و اکسل را بارگذاری کنید . فقط دقت نمایید که اگر از طریق اکسل شاگردان را تعریف میکنید ، تمامی کاربران باید در این حالت شاگرد باشند . در غیر این صورت به بخش پرسنل و یا مدرسان مراجعه کنید .

دیگر مطالب مرتبط

آموزش پنل مدیریت Lms.Ir – مشاغل

  در این قسمت از  پنل مدریت با کلیک بر روی به صفحه درج آگهی استخدامی منتقل میشوید   همانطور که در تصویر بالا مشاهده